Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Warszawa: Sekcja amatorska zapasow w stylu wolnym:

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : ZAPASY - Styl Wolny i Klasyczny
Warszawa: Sekcja amatorska zapasow w stylu wolnym:
Autor Wiadomość
antonib

Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 19

Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 09:09   Warszawa: Sekcja amatorska zapasow w stylu wolnym:

Witam!
Jak co roku zapraszam na zajecia sekcji zapasow w stylu wolnym.

Zajecia prowadzone sa Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, w tzw. nowej hali sportow walki, naprzeciwko Ho(s)telu Meksyk. Treningi prowadzi wielokrotny mistrz Polski w zapasach w stylu wolnym i uczestnik dwoch olimpiad, Robert Kostecki.

Zajecia odbywaja sie we wtorki i czwartki w godz: 20-21:30. Na zajecia zapraszamy zarowno mezczyzn jak i kobiety w wielu od lat 18 do 118tu. Poziom zaawansowania dowolny.

Koszt zajec: 130 zl. miesiecznie (lub 30 zl za jednorazowe zajecia). (Wieszam to ogloszenie juz kolejny rok z rzedu wiec bywalcy Budo wiedza ze nie podejmuje dyskuji nt. ceny zajec).

Pozdrawiam
Antek
 
 
Reebeel

Dołączyła: 05 Lut 2012
Posty: 1

Wysłany: 5 Luty 2012, 15:18   

antonib, Witam, czy mógłbyś podać jakieś aktualnego linka? Szukałam tej sekcji w google, ale niestety nic nie znalazłam. Albo przynajmniej jakiś kontakt do kogoś, kto uczęszcza na te zajęcia i mógłby wprowadzić tam mojego kolegę, który nie zna polskiego (ktoś anglojęzyczny). Być może i ja bym się załapała :)
 
 
jakub


Dołączył: 08 Sie 2001
Posty: 2349

Pomógł: 2 razy
Wysłany: 6 Luty 2012, 07:56   

Ja co prawda nie Antek ale odpowiem. Www.kostecki-zapasy.pl, chociaz stronka dawno nie aktualizowana. Dziewczyny tez trenuja wiec wpadaj i ty, a kolega niech przyjdzie po prostu to jakos te jego anglojezyczmosc sie opanuje ;)
 
Never argue with a fool. People might not know the difference...
If you have to ask, you're not entitled to know...
 
 
antonib

Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 19

Wysłany: 19 Luty 2012, 15:36   

Nic dodac, nic ujac. Kolega obcojezycznym tez sie zajmiemy. Juz mielismy doczynienia z takimi przypadkami :)
 
 
Lesion

Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 16

Wysłany: 14 Styczeń 2013, 06:47   

odświeżę

treningi tak jak na stronie - poniedziałek, wtorek o 20 ?
 
 
antonib

Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 19

Wysłany: 14 Styczeń 2013, 12:16   

Wtorki i czwartki o 20tej. Na AWFie
 
 
Lesion

Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 16

Wysłany: 14 Styczeń 2013, 20:30   

dzięki
 
 
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : ZAPASY - Styl Wolny i Klasyczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group